Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2015-03-25 |
タイトル |
|
|
タイトル |
PDCAサイクルにより得た学生の教育効果 |
タイトル |
|
|
タイトル |
Educational effect of student who obtained it from PDCA cycle |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
PDCAサイクル |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
評価 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
コンピテンシー |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
リテラシー |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
大貫, 和恵
増子, 恵里香
坂倉, 有紀
|
著者別名 |
Onuki, Kazue
Masuko, Erika
Sakakura, Yuki
|
抄録 |
|
|
内容記述タイプ |
Abstract |
|
内容記述 |
Recently, a basic ability and scholastic attainments of the foundation have decreased remarkably though the university student has the consideration to qualify. Especially,“Communications skills”, “Expressive ability”, “Basic ability”, “Ability of the information gathering”, “Ability to analyze information”, “Conception ability”, and “Desire to study” have decreased remarkably. Then, the teacher aims for the student to lead from the student's conversation and conception more than an individual ability to support the ability and to raise the skill, and “PDCA cycle” was taken to the class, and student's education effect was examined. |
書誌情報 |
茨城キリスト教大学紀要 II,社会・自然科学
en : Journal of Ibaraki Christian University
巻 48,
p. 269-274,
発行日 2014
|
出版者 |
|
|
出版者 |
茨城キリスト教大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
13426370 |